RSS

2010. május 7., péntek

Peonia a kertemben


Paeonia suffruticosa 'Cassia Pink' rózsaszín -féltelt


Paeonia suffruticosa 'Souvenir de Ducher' bordó telt


Egy kis Peonia ismeret

Paeonia suffruticosa /Fás peónia/
Paeonia lactiflora /Illatos bazsarózsa/
Paeonia officinalis /Pünkösdi rózsa/
Paeonia tenuifolia /Keleti bazsarózsa/

Két évvel ezelőtt szerelmesedtem bele a Peóniákba, akkor vásároltam 2 tő fás Peóniát
www.hegede.hu évelők nagykereskedésben Kecskeméten. Most kb 5 évesek a töveim és nagy örömömre 7 ill. 9 bimbót találtam rajtuk.
Szaporítása lehetséges a tő alatt lehullott magoncokról, de nem garantált a virágminőség. A szakemberek 'kecskeláb-ék-oltással' garantálják az eredeti virágot. Én is megpróbáltam, Paeonia off. alanyra, rézdrótozással, többet is de sajna nem tudtam biztosítani a megfelelő párát és meleget így elpusztultak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails